torstai 15. tammikuuta 2015

Sängyn petaus

En nyt viitsi niitä vanhoja kuvia sitten enää laitella, koska nyt on jo
uuden postauksen vuoro. Eli olen todella tarkka sänkyni petauksen
kanssa. Tekstiilien pitää olla nätisti aseteltu ja sängyn tulisi näyttää siltä,
että siihen on kiva kierähtää päivälläkin vaikka luemaan kirjaa.




Huomasin, että tuo valkoharmaa tyyny sopii myös minun huoneeseeni. Joten vaivihkaa
siirsin sen tänne xD Eli oon tehnyt nuo pikkutyynyt itse ja suuremmat tulivat päiväpeiton mukana.

Tässä siis tästä sängyn petauksesta. Sisustushaasteeni vuodelle 2015:

Pystynkö stailaamaan huoneeni melkein täysin eri näköiseksi?
Sitä olen miettinyt, sillä esimerkiksi seinällä oleva tapetti rajoittaa tätä
aika paljon. Aijon yrittää esim. muuttamaan huonekalujen järjestystä ja
hankin sellaisia tekstiilejä jotka muuttavat kokonaisuutta. Ja kuitenkin huoneesta
pitäisi tulla siedettävän näköinen ja sellainen jossa pystyy olemaan. Äiti, varaudu kaaookseen!!

Hyvää loppuiltaa! Olisi kiva saada teidän ideoita "uuten tyyliin". Ja tämä tyyli
jonka teen, tuskin on pysyvää. Ihan vain testatakseni kykyjäni kokeilen. :)

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus x) olen kyllä tarkka petauksen kanssa mutta en ihan varmaan niin tarkka kuin sinä :D äiti kyllä aina sanoo että kaikki pitää olla niin nätisti kuin saa vain laitettua :D

    VastaaPoista
  2. On mulla kyllä niitäkin päiviä jolloin se petaus tahtoo vähän jäädä :D olen siis tämän blogin kirjoittaja, nyt vaan vastaan puhelimella jossa on tää eri nimi :)

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti petaus. Hienot tyynyt olet tehnyt. <3

    VastaaPoista